key word stuffing), niemniej jednak również przydatność tego tekstu dla czytelnika. Pozycjonowanie i optymalizacja tekstów pisanych dla czytelników w internecie weszła na inny poziom. Styl pisania, poprawność gramatyczna i informacyjna stała się analogicznie ważna jak słowa kluczowe umieszczane w opisie. Ponadto zbyt duża ilość słów kluczowych w jednym artykule mogła doprowadzić do sytuacji odwrotnej i miejsce witryny w rankingu wyszukiwania spadało. Unikalność tekstów a SEO Przy tym, wyszukiwarki promują teksty, które są popularne wśród czytelników. Im więcej znajduje się odniesień do tekstu, czy to w postaci linków czy opinii klientów, teksty są bardziej wartościowe dla bootów. Wyszukiwarki nie tolerują kopiowania i plagiatu. Za takie praktyki, strona internetowa może zostać umieszczona na szarym końcu w rankingu wyszukiwania. Ceniona jest oryginalna, niepowtarzalna i interesująca treść. Tworzone opisy produktów powinny być nowe. Teksty powinny być sformatowane, tak by były proste do czytania. Odpowiednia długość artykułów, niepowtarzalność słownictwa w nich zawartego pomaga wypozycjonować stronę na wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania algorytmu google. Strony muszą zawierać unikatowe znaczniki, nagłówki i tytuły w odpowiednich formatach też pomoże zdobyć wyższe miejsce w wynikach. Systematyczna kontrola SEO Tekst nie wystarczy napisać raz. Marketing pozycjonowania zaleca, aby teksty w witrynach były regularnie odświeżane i uzupełniane. Systematyczna kontrola własnych stron umożliwi wyprzedzić konkurencję i zadbać o klientów. Taką kontrolę tekstów na wortalach i ciągłe ulepszanie nazywane jest audytem pod względem optymalizacji SEO i może zostać zlecone specjalistycznej firmie zewnętrznej.
Polecamy: usługi pozycjonowania.